Numer artykułu: 44242163

Baza prawa ościeżnicy REGULOWANEJ Biała 100 - 120 mm ARTENS

Zobacz szczegóły produktu

Ten produkt nie jest już dostępny

Być może zainteresują Cię inne produkty z tej samej kategorii

Ościeżnice do drzwi wewnętrznych ARTENS

Zobacz produkty z tej samej kategorii

 

 

< >
×

1,5/5

Ogólna ocena: 1,5 gwiazdek na 5
2 Liczba opinii
Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 4 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 3 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 2 gwiazdek na 5

1

Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5

1

Informacje

W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących obsługi klienta (w sklepie, obsługi posprzedażowej, reklamacji, dostawy itp.) prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego: Formularza kontaktowego

Opinia złożona w dniu 11 marca 2023


Ogólna ocena: 2 gwiazdek na 5
2 / 5

Tragiczna jakość łączników mimośrodowych, łączenie wypada podczas montażu. Stolarz po 2h użerania się z montażem zażądał dokupienia przyzwoitych łączników metalowych - skręcanych. Stracony dzień/pieniądze, stracony termin, domawianie elementów....

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

2
no
11 marca 2023
Tragiczna jakość łączników mimośrodowych, łączenie wypada podczas montażu. Stolarz po 2h użerania się z montażem zażądał dokupienia przyzwoitych łączników metalowych - skręcanych. Stracony dzień/pieniądze, stracony termin, domawianie elementów....
0
0
no

Opinia złożona w dniu 01 grudnia 2022


Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5
1 / 5

Nie polecam.! Nie polecam futryny, a już w ogóle podejścia do klienta. Po rozpakowaniu futryny okazało się, że jest porysowana. Wiec oddałam na reklamacje. Owinęłam futrynę na nowo i zakleiłam taśmą do zwrotu. Po miesiącu dostałam odpowiedz, że reklamacja nie jest uznana. Zabrałam futrynę do domu. I jak się okazuje, w ogóle nikt jej nie sprawdzał i nie oglądał, rozpatrywał reklamacje chyba przez karton bo w tym miejscu i tą taśmą co owinęłam, nietknięta dostałam jako nieprzyjętą i nieuznaną reklamację. Ciekawe jak to stwierdził jak jej na oczy nie widział. Brawo LEROY.!!!

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

1
no
01 grudnia 2022
Nie polecam.! Nie polecam futryny, a już w ogóle podejścia do klienta. Po rozpakowaniu futryny okazało się, że jest porysowana. Wiec oddałam na reklamacje. Owinęłam futrynę na nowo i zakleiłam taśmą do zwrotu. Po miesiącu dostałam odpowiedz, że reklamacja nie jest uznana. Zabrałam futrynę do domu. I jak się okazuje, w ogóle nikt jej nie sprawdzał i nie oglądał, rozpatrywał reklamacje chyba przez karton bo w tym miejscu i tą taśmą co owinęłam, nietknięta dostałam jako nieprzyjętą i nieuznaną reklamację. Ciekawe jak to stwierdził jak jej na oczy nie widział. Brawo LEROY.!!!
0
0
no