Numer artykułu: 45966613

Brama przesuwna Szafir 4x1,49 m lewa automat Polargos

Zobacz szczegóły produktu

Ten produkt nie jest już dostępny

Być może zainteresują Cię inne produkty z tej samej kategorii

 

 

< >
×

3/5

Ogólna ocena: 3 gwiazdek na 5
2 Liczba opinii
Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5

1

Ogólna ocena: 4 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 3 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 2 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5

1

Informacje

W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących obsługi klienta (w sklepie, obsługi posprzedażowej, reklamacji, dostawy itp.) prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego: Formularza kontaktowego

Opinia złożona w dniu 12 lipca 2022


Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5
1 / 5

Szczerze odradzam zakupu tej bramy oraz montażu przez leroy-Merlin. W pierwszym miesiącu użytkowania już było coś nie tak, brama potrafila jeździć w jedną i drugą stronę i się nie zamknąć, montażysta kazał przetrzeć czujniki, nic nie dało. Po po nowym zgłoszeniu montażysta wysłał kogoś do regulacji, to tez nie pomagało brama zamykała się kiedy chciała. Po niecałym miesięcu brama się nie otworzyła-było to 09.06.2022.od tego czasu nikt nie przyjechał. Montażysta stwierdził że najlepiej zrobić to na wysłany koszt. 23.06.22 została reklamacja uwzględniona i ktoś mądry pisze żeby porobić czegoś zdjęcie, zdemontować i przywieźć do sklepu. Brałam bramę z montażem i uważam że montażysta to powinien zrobić, jeśli coś uszkodzę kto odpowie?8.07.2022 kontakt z reklamacja i na dniach ma się kontaktować montażysta a montażysta nic nie wie bo nie dostał od leroy zlecenia a bez zlecenia on nic nie zrobi... Porażka... Mam wrażenie że leroy-Merlin gra na zwłokę. Jeszcze raz szczerze nie polecam.

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

1
no
12 lipca 2022
Szczerze odradzam zakupu tej bramy oraz montażu przez leroy-Merlin. W pierwszym miesiącu użytkowania już było coś nie tak, brama potrafila jeździć w jedną i drugą stronę i się nie zamknąć, montażysta kazał przetrzeć czujniki, nic nie dało. Po po nowym zgłoszeniu montażysta wysłał kogoś do regulacji, to tez nie pomagało brama zamykała się kiedy chciała. Po niecałym miesięcu brama się nie otworzyła-było to 09.06.2022.od tego czasu nikt nie przyjechał. Montażysta stwierdził że najlepiej zrobić to na wysłany koszt. 23.06.22 została reklamacja uwzględniona i ktoś mądry pisze żeby porobić czegoś zdjęcie, zdemontować i przywieźć do sklepu. Brałam bramę z montażem i uważam że montażysta to powinien zrobić, jeśli coś uszkodzę kto odpowie?8.07.2022 kontakt z reklamacja i na dniach ma się kontaktować montażysta a montażysta nic nie wie bo nie dostał od leroy zlecenia a bez zlecenia on nic nie zrobi... Porażka... Mam wrażenie że leroy-Merlin gra na zwłokę. Jeszcze raz szczerze nie polecam.
0
0
no

Opinia złożona w dniu 23 marca 2022


Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5
5 / 5

brama "przetrwała" drugą zimę i brak uwag co do jakości i działania. W tym roku sąsiad zamawia taką samą:)

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

5
no
23 marca 2022
brama "przetrwała" drugą zimę i brak uwag co do jakości i działania. W tym roku sąsiad zamawia taką samą:)
0
0
no