Numer artykułu: 82258073

Słupek Kinga 35 x 146.8 Sensea

Zobacz szczegóły produktu

Ten produkt nie jest już dostępny

Być może zainteresują Cię inne produkty z tej samej kategorii

Meble wypoczynkowe do ogrodu

Zobacz produkty z tej samej kategorii

 

 

< >
×

1,7/5

Ogólna ocena: 1,5 gwiazdek na 5
3 Liczba opinii
Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 4 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 3 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 2 gwiazdek na 5

2

Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5

1

Informacje

W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących obsługi klienta (w sklepie, obsługi posprzedażowej, reklamacji, dostawy itp.) prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego: Formularza kontaktowego

Opinia złożona w dniu 05 marca 2023


Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5
1 / 5

Do drzwiczek są dodane złe zawiasy a otwory w szafce są źle wycięte

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

1
no
05 marca 2023
Do drzwiczek są dodane złe zawiasy a otwory w szafce są źle wycięte
0
0
no

Opinia złożona w dniu 04 marca 2023


Ogólna ocena: 2 gwiazdek na 5
2 / 5

Producent daje w zestawie złe zawiasy!!!

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

2
no
04 marca 2023
Producent daje w zestawie złe zawiasy!!!
0
0
no

Opinia złożona w dniu 21 lipca 2022


Ogólna ocena: 2 gwiazdek na 5
2 / 5

przy montazu szafki okazalo sie, ze producent dal zle zawiasy. Zawiasy zostalty juz wkrecone w drzwiczki. Musimy wymienic drzwiczki i dostac nowe zawiasy, na rozpatrzenie reklamacji czeka sie 2 tygodnie. Montazysci mieli zaplacone za dany dzien roboczy, wiec teraz trzeba bedzie ponownie im placic za kolejny dzien roboczy, nie mowiac o oczekiwaniu na szafke, bo nawet nie wiemy czy mozna ja zawiesic - czy reklamacja zostawie uznana. A nawet jesli zostanie uznana ile czasu bedziemy czekac na nowe drzwiczki i zawiasy? Czy pokryja panstwo dodatkowe koszty montazystow?

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

2
no
21 lipca 2022
przy montazu szafki okazalo sie, ze producent dal zle zawiasy. Zawiasy zostalty juz wkrecone w drzwiczki. Musimy wymienic drzwiczki i dostac nowe zawiasy, na rozpatrzenie reklamacji czeka sie 2 tygodnie. Montazysci mieli zaplacone za dany dzien roboczy, wiec teraz trzeba bedzie ponownie im placic za kolejny dzien roboczy, nie mowiac o oczekiwaniu na szafke, bo nawet nie wiemy czy mozna ja zawiesic - czy reklamacja zostawie uznana. A nawet jesli zostanie uznana ile czasu bedziemy czekac na nowe drzwiczki i zawiasy? Czy pokryja panstwo dodatkowe koszty montazystow?
0
0
no