Numer artykułu: 84848862

Włącznik podwójny WiFi TUYA Smart Home Biały POLUX

Zobacz szczegóły produktu

Ten produkt nie jest już dostępny

Być może zainteresują Cię inne produkty z tej samej kategorii

System automatyki domowej Tuya

Zobacz produkty z tej samej kategorii

 

 

< >
×

2,7/5

Ogólna ocena: 2,5 gwiazdek na 5
7 Liczba opinii
Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5

3

Ogólna ocena: 4 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 3 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 2 gwiazdek na 5

0

Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5

4

Informacje

W przypadku jakichkolwiek uwag dotyczących obsługi klienta (w sklepie, obsługi posprzedażowej, reklamacji, dostawy itp.) prosimy o kontakt za pośrednictwem naszego: Formularza kontaktowego

Opinia złożona w dniu 10 marca 2023


Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5
1 / 5

Dramat codziennie trzeba korki wyłączać bo traci zasięg i nie działa włącznik, chociaż jest 2/3 metry od routher. Nie polecam

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

1
no
10 marca 2023
Dramat codziennie trzeba korki wyłączać bo traci zasięg i nie działa włącznik, chociaż jest 2/3 metry od routher. Nie polecam
0
0
no

Opinia złożona w dniu 06 marca 2023


Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5
5 / 5

Ok

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

5
no
06 marca 2023
Ok
0
0
no

Opinia złożona w dniu 23 lutego 2023


Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5
1 / 5

Łacznik średnio raz w tygodniu zawiesza się . Nie można zapalić światła ręcznie ani z aplikacji. Pomaga reset zasilania

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

1
no
23 lutego 2023
Łacznik średnio raz w tygodniu zawiesza się . Nie można zapalić światła ręcznie ani z aplikacji. Pomaga reset zasilania
0
0
no

Opinia złożona w dniu 17 stycznia 2023


Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5
1 / 5

Po zamontowaniu włącznik już pierwszego dnia 1 raz sie zawiesił oraz 1 raz w aplikacji pokazał status "poza siecią". Zresetowałem z korków, dałem mu szanse - ale kolejnego dnia z samego rana 1 raz sie zawiesił znów - nie reagowały przyciski na dotykanie, oraz po 4 godzinach działania w aplikacji znów pokazuje sie status "poza siecią".

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

1
no
17 stycznia 2023
Po zamontowaniu włącznik już pierwszego dnia 1 raz sie zawiesił oraz 1 raz w aplikacji pokazał status "poza siecią". Zresetowałem z korków, dałem mu szanse - ale kolejnego dnia z samego rana 1 raz sie zawiesił znów - nie reagowały przyciski na dotykanie, oraz po 4 godzinach działania w aplikacji znów pokazuje sie status "poza siecią".
0
0
no

Opinia złożona w dniu 06 stycznia 2023


Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5
5 / 5

Dobry produkt.Bez żadnych problemów działa z oświetleniem LED -po wpięciu kondensatora do obwodu.

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

5
no
06 stycznia 2023
Dobry produkt.Bez żadnych problemów działa z oświetleniem LED -po wpięciu kondensatora do obwodu.
0
0
no

Opinia złożona w dniu 05 stycznia 2023


Ogólna ocena: 1 gwiazdek na 5
1 / 5

Nie polecam. Włącznik pomimo zastosowania kondensatora przy lampie led powoduje pulsowanie włączonej lampy. Poza tym po około dobie włącznik się zawiesza w aplikacji - pokazuje status „poza siecią”, a także zawiesza się fizycznie - jest czerwone podświetlenie, które nie reaguje na dotyk. Pomaga jedynie wyłączenie korków. Niestety urządzenie posiada nieakceptowane wady, dlatego jeszcze raz nie polecam.

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

1
no
05 stycznia 2023
Nie polecam. Włącznik pomimo zastosowania kondensatora przy lampie led powoduje pulsowanie włączonej lampy. Poza tym po około dobie włącznik się zawiesza w aplikacji - pokazuje status „poza siecią”, a także zawiesza się fizycznie - jest czerwone podświetlenie, które nie reaguje na dotyk. Pomaga jedynie wyłączenie korków. Niestety urządzenie posiada nieakceptowane wady, dlatego jeszcze raz nie polecam.
0
0
no

Opinia złożona w dniu 26 maja 2022


Ogólna ocena: 5 gwiazdek na 5
5 / 5

W moich 2 mieszkaniach mam żarówki Wi-Fi oraz włączniki, w jednym z mieszkań na najnowszy inteligentny ruter z UPC a drugi ruter to TP-Link mający ponad 5 lata i wszystko dobrze działa nawet w przypadku zaniku sieci zasilającej i Wi-Fi. Po ich przywróceniu wszystko wraca do standardowych ustawień. Mieszkania są w bliku więc sieci Wi-Fi nakładają się na siebie co w znacznym stopniu ogranicza ich działanie. U mnie co jakiś czas zmieniam kanały nadawania, tak żeby nie nakładały się z kanałami Wi-Fi sąsiadów.

Czy ta opinia była dla Ciebie przydatna?

5
no
26 maja 2022
W moich 2 mieszkaniach mam żarówki Wi-Fi oraz włączniki, w jednym z mieszkań na najnowszy inteligentny ruter z UPC a drugi ruter to TP-Link mający ponad 5 lata i wszystko dobrze działa nawet w przypadku zaniku sieci zasilającej i Wi-Fi. Po ich przywróceniu wszystko wraca do standardowych ustawień. Mieszkania są w bliku więc sieci Wi-Fi nakładają się na siebie co w znacznym stopniu ogranicza ich działanie. U mnie co jakiś czas zmieniam kanały nadawania, tak żeby nie nakładały się z kanałami Wi-Fi sąsiadów.
0
0
no